Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Thursday 8 September 2011

Kenali Aku



Assalamualaikum & Salam 1 Malaysia,

   Firstly, aku nak ucapkan ribuan terima kasih yang tak terhingga kerana sudi melawat atau berkunjung ke blog aku (alipshaz90.blogspot.com) yang tak seberapa ni. Nama diberi Aliff Shazwan Bin Ibrahim. Kawan-kawan selalu panggil aku alif,alip or shazwan. So, up to you all  la nak panggil aku apa ok. Yang penting 'nawaitu' you all tu betul (hahahah).
   
   Aku seorang pelajar dari sebuah IPTA di Negeri Perak. Aku berasal dari Pendang, Kedah tapi sekarang ni menetap di Tanjung Malim. Dilahirkan pada tahun 1990 di Hospital Alor Star pada bulan Februari dan hari yang ke 28.
   
   Baiklah, objektif aku create blog ni sebab aku nak kongsi dengan you all tentang apa yang aku rasa dan apa yang aku lalui dalam hidup aku ni. So, aku harap yang mana boleh dijadikan pengajaran tu you all ambik je k.
   Lastly, salam perkenalan dari aku (admin) untuk semua followers.


yang benar,
    Alip  

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...