Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Saturday 10 September 2011

Trip to Melaka


بسم الله الرحمن الرحيم
    Assalamualaikum dan salam sejahtera.
    
     Kali ni aku nak bawa you all melancong ke negeri yang bersejarah iaitu Negeri Melaka. Kalau tak silap aku, time aku ke Melaka tu dua minggu sebelum hari raya. Aduh!! penat sangat tambah-tambah bulan puasa pulak tu. Kalau pasal dahaga jangan cakap la kan, memang very dahaga la. Banyak jugak la tempat yang aku lawati. By the way, thanks to lelaki yang aku anggap dah macam abang aku sendiri. You all nak tengok gambar dia tak??? Mesti la nak kan. Tu haaa gambar yang kat bawah tu, yang duduk sebelah aku tu. Comel tak?? hahahah confirm comel. 
Kota Melaka
     Kalau you all nak tahu lelaki kat sebelah aku tu bernama Aswanzie Abbyd. I love him so much sebab dia selalu ada waktu aku dalam kesusahan. Dia ni sangat sensitif (kuat merajuk) tapi cepat sejuk kalau pandai pujuk hahahaha!!
    
    Jutaan (bukan ribuan) terima kasih aku ucapkan kepada Abang Abbyd sebab dah banyak bantu mengurangkan masalah aku tak kira kat mana aku berada. I feel so lucky sebab dapat kenal orang macam dia. Dia tu dah ibarat orang yang bertanggungjawab memotivasikan diri aku. Setiap kali aku jatuh kecundang, dia la insan yang bantu aku bangun semula dan meneruskan perjuangan. Terima kasih sekali lagi. Hanya Tuhan saja yang dapat membalas jasa baik Abang Abbyd. Jasamu dikenang.

    Ketika aku kat Melaka, Abang Abbyd bawak aku berbuka puasa kat Taman Botanikal Garden. Best gilerr!!! kat situ makan jenis layan diri. So, apa lagi kami ambik makanan tu sampai penuh meja hahahaha!! kalau tak percaya tengok arr foto kat bawah tu hehehehehe.




   Aku makan sampai tak boleh nak berjalan tau tak. Klau Ah Chai tengok mesti dia cakap macam ni '' waahh lu makan sampai pelot besar oooo" hahahaha!! 
   Aku kat sana lebih kurang seminggu jugak arr. Banyak pengalaman yang aku dapat. So, lepas ni aku ingat nak ke tempat yang lebih jauh macam London ke New York ke kan. Mesti best. arrrhhhhhh mengarut je aku nih. So, tu je story yang aku nak story kat you all, tapi sebenarnya banyak lagi, cuma tak cukup time je nak story A to Z hahahahha!! oklah jumpa lagi dalam next entri ye. Assalamualaikum,,,

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...