Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Saturday 10 September 2011

Step to UPSI

Assalamualaikum ..


 


harap you all dalam keadaan baik-baik sayang. Menara Gading?????? hmmmmm boleh bayang tak menara tu ada gading?? hihihhi just joking. haaa cakap tentang menara gading you all tengok la aku sekarang, sometime aku pun macam tak percaya yang aku boleh jejak kan kaki aku kat menara gading sebagai student. Apa-apa pun aku bersyukur sebab dapat sambung study kat menara gading. Insyaallah aku akan berusaha sebaik-baiknya untuk berjaya.


Minggu Orientasi pelajar baru
semua macam dah mengantuk dah kan,,,,
KL


No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...