Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Friday 22 February 2013

Sempurnakah manusia?

Assalamualaikum dan salam satu malaysia,,,haaa kali ni nak story pasal budak bangang kat tempat aku belajar,,,,okey,,,,sebenarnya aku sendiri tak paham apa yang budak ni nak dalam hidup dia,,,,,aku mula naik hantu dengan budak ni time aku "kerja" under dia dulu (its all about organization),,,baik,,,just straight to the point la eaaa,,,,,pendek kata setiap kali dia minta tolong aku susah nak deny permintaan dia,,tapi bila aku perlukan pertolongan, then mintak dia tolong 10000000000 alasan dia kasi,,,so sejak dari tu aku dah mula hilang respect kat dia,,,,

benda yang buat aku bertambah bengang dengan dia, dalam satu post mortem program !@#$#@%$$@ dia salahkan aku sebab tak bantu dia handle aktiviti,,,sedangkan aku kena uruskan aktiviti lain,,,yang aku HERAN lagi dua orang bawah dia tu buat apa?? makan angin??

you all nak tau apa yang dia cakap dalam post mortem tu???? mmmm,,,dia cakap aku sengaja drag masa aktiviti yang aku handle tu sebab tak nak tolong dia handle aktiviti lain,,,,hoi mangkuk,,,,kalau kau asyik nak salahkan aku,,,kau handle laa semua aktiviti,,,senang! aku dah cuba yang terbaik dah,,,tapi kau tetap salahkan aku,,,,,dalam post mortem,,,budak tu, @$#%* dia and sorang lagi,,,tak habis2 hentam aku,,,,malam tu malam bersejarah buat aku,,,,! aku dah explain sejelas-jelas nya,,,tapi langsung tak ambil paham apa yang aku cakap,,,,

so,,masuk semester 5,,,aku dah tak nak ambil tahu apa-apa program sukan dah,,,cukup-cukup sudah,,,,aku bukan nak cakap aku ni baik,,,tapi semarah-marah aku,,,bila selisih aku tegur jugak,,,,be professional la kan,,,,mmmmm,,,,,yang buatkan aku terus benci,,time event sukan ni,,,and time tu ada pulak sukan domain aku,,,,,,pergghhhhh nak buat tak tau tak boleh laaa sebab dah sukan yang paling aku suka,,,so join laaa,,,lagipun budak tu datang jumpa aku sendiri and mintak nama,,,

tiba hari kejadian,,,,aku dapat panggilan dari kawan aku,,,dia cakap team aku main pukul 3,,sedangkan aku tak diinform apa-apa pun berkaitan jadual perlawanan,,,,,perggggghhhhhhh menyirap darah aku time tu,,,,apsal pihak pengurusan tak inform apa-apa pun,,,dapat tau je ada game,,,terus balik rumah ambik but bola,,,sesampai aku kat padang,,,kawan-kawan cakap,,,"game kita dah dibatalkan, kemenangan percuma kepada pihak lawan",,,,,pergggghhhhhh time tu bengang gilaaaa,,,,,

ada sorang kawan aku ni cakap tadi ada "budak" tu datang,,,,then kawan aku tanya "budak" tu,,,,,,,kenapa diorang tak inform melalui mesej,,,,tau budak tu cakap apa???? "budak" tu cakap dia dah mesej aku pasal game petang tu,,,,HAMPEH punya budak!!!!! telefon aku tak berbunyi langsung sebelum hari kejadian,,,,aku langsung tak dapat mesej,,,,,memang bangang la kan,,,,,then kawan-kawan aku nak tanya lagi,,,,,tapi terus dia BLAH camtu je,,,,BODOH!! kalau ada masalah terus terang la kat player aku masa tu,,,jangan sampai diorang buat andaian yang bukan-bukan!!

Benda ni jadi makin panas bila player aku tak dapat explaination dari pihak pengurusan,,,so balik rumah diorang on FB,,terus suarakan ketidak puasan hati dalam GROUP FB,,,,haaaa time tu,,,macam-macam la yang terkeluar,,,,tu laaa bangang sangat "budak" tu,,,,kalau dia explain awal2 kat padang tadi kan bagus,,,mungkin dah settle dah,,,,

isu ni jadi makin besar bila "budak" tu libatkan pihak atasan,,,,adehhhhhhhh bagi aku,,,kalau dia di pihak yang betul,,,kenapa harus panggil orang atas defend dia,,,,,,kawan-kawan aku tak nak panjangkan n besarkan hal ni,,so diorang yang mintak maaf kat "budak" tu,,,,,mmmmm,,,lepas mintak maaf tu ingat daa settle,,,,"budak" tu balik rumah then dia tambah plak komen pedas-pedas kat group,,,kawan-kawan aku nk cool je,,,biar laaa,,,apa dia nak buat-buat je laaaa,,,,

sejak tu aku memang dah tak boleh dah nak tengok muka "budak'' tu,,,,naik nyampah gilaaa,,,,,,bila selisih ibarat langit dengan bumi,,,,memang tak boleh kasi muka dah,,,,mmmmm,,,,,,sorry to say,,,aku dh try berbaik2 dengan dia,,,,apakan daya dia yang makin teruk makin nak jatuhkan aku pulak,,,memang bagus pun perangai mcm tu,,,,,puuuuiiiiih!

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...