Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Sunday 4 December 2011

Karnival Futsal Rakan Muda


Salam sukan untuk semua,,,


KAiZER FC Team
haaa kali ni aku nak story kat you all tentang team Futsal aku,,,foto kat atas tu aku snap time karnival futsal Rakan Muda kat UPSI,,,KAiZER FC tu la nama team futsal aku,,,dari dulu smpai la sekarang,,,team aku nih slalu kalah peringkat suku akhir,,,aku pun pelik,,,kenapa la susah sangat nak masuk semi final,,,,hmmmmm tapi peringkat grouping  menang sangat plak,,,sampai kutip semua mata,,,,


tengah tunggu first game

time tengah tunggu ni rasa fresh je,,,ye la pagi-pagi kan,,,hmmmmm

  
jejaka KAiZER FC hahahaa




No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...