Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Saturday 10 December 2011

SUPER UPSI 2011

yup,,,kali ni aku nak story plak tentang aktiviti yang aku join,,,,haaa kalau nak tau SUPER UPSI adalah 1 program sukan yang lebih kurang macam "Hari Sukan" jugak la kat sekolah sekolah,,,,tapi ni peringkat universiti laaa,,,acara @ sukan yang dipertandingkan pun berbeza dari sekolah sekolah,,,,Hmmmmm,,,


Hanya pokok menjadi tempat teduh di tengah padang pasir

nak dijadikan cerita,,,,aku masuk team bola sepak,,,kolej aku hantar dua team 1 KAB A and 1 lagi KAB B (senior),,,,,KAB A main pagi sabtu,,,diorang main cuma tahap grouping je,,,,,masa game yang last iaitu game yang diorang kena menang akhirnya diorang kalah,,,,,then diorang tak dapat ke semifinal sebab ditewaskan oleh Kolej Za'ba,,,,,

Team KAB JUNIOR

Tiba hari seterusnya,,,,,KAB B (team aku laaa) pulak main,,,,first game bertemu KUO B,,,,game tu sepatutnya dah boleh menang besar,,,,,tapi kesungguhan pemain-pemain KAB masih di tahap rendah,,,,so game tu kami seri 0-0,,,,TIADA JARINGAN!!! KECEWA!!!! Game kedua kami bertemu pasukan UKLK B,,,perlawanan tu kami cuma main defensive jek,,,,,sebab team tu bukan calang-calang pasukan,,,walaupun diorang control game tapi diorang kurang shooting,,dan kami berjaya mengikat kedudukan 1-1 sehingga wisel penamat ditiup,,,aku tak berapa ingat player mana yang jaring hari tuh,,,sorry to say,,,,,
time semifinal KAB B vs UKLK A

bila dikira semua mata,,,akhirnya KAB B berjaya melangkah ke semifinal bertemu UKLK A,,,keesokan pagi,,semua pemain semangat datang awal,,,lepas warm up apa semua,,,,tengok-tengok UKLK belum sampai lagi,,,player diorang cuma ada dua 3 orang jek yang aku nampak,,,,tengok kat situ kami dah psiko diorang dah,,,hahahhahaha,,,,,tunggu punya tunggu last-last,,,penganjur mintak perlawanan  dimulakan walaupun UKLK A tak cukup player,,,,,,masa tu player UKLK A cuma ada 7 orang kalau tak silap,,,,Alhamdulillah,,,kami berjaya mengalahkan UKLK A 2-1,,,,hasil jaringan SUFIAN and KAKA kalau tak silap aku,,,,,,mula-mula tu macam mimpi plak sebab dapat masuk FINAL Bola Sepak SUPER UPSI,,,,hahahahaha,,,haaaaa kat bawah tu foto semua player yang berusaha memastikan pingat EMAS dimiliki Kolej Aminuddin Baki dalam SUPER UPSI 2011,,,, :-)
Team KAB Senior





macam-macam gaya ada

No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...