Bismillahirahmanirrahim

Selamat Datang...

[ My Quotation ]

‎; Do not think of the few things you did not get after praying.
Think of the countless beautiful things Allah gave without asking .

Wednesday 4 January 2012

Final Exam Terbaik

Exam,exam,exam,,,hohohoho sebut je pasal exam aku dari hati yang tenang berubah jadi ribut petir, exam je mesti kena baca buku,,boleh tak exam tak payah nak susah2 baca buku???? jawapan untuk soalan tu you all sendiri la jawab ok,,,nk cakap pasal exam,,,aku dah nak masuk semester 4 dah,,,tapi sampai je musim exam,,,buku entah ke mana, nota apatah lagi,,,,hmmmmm,,first day first paper,,,dah kantoi tak boleh jawab,,,,tengok depan tak nampak, tengok kiri pun sama, nak tengok kanan takder pape( ye laa sebelah kanan aku tu tingkap)  tapi kalau boleh pusing belakang konfirm best,,,issshhhhhh!!! hidup kalau asyik tiru mana berkat,,,,hmmmmmm!


Tengah study ke tuh??

hari pertama exam, bangun seawal jam 12.39 tengah hari (bajet awal lagi) terus ke bilik air untuk mandi,,,lepas mandi dah pakai baju semua lengkap then ke cafe beli makanan. balik makan kat rumah, then kejut membe aku ajak ke examination hall. aku berbaju kemeja bertali leher berkasut tidak kulit memecut 100KMJ( motor member). sampai je kat EH tuh aku tengok pengawas tengah letak kertas soalan atas meja calon,,,,,then kami dibenarkan masuk,,,dengan complete aku isi maklumat kat kertas jawapan aku pun intai2 soalan tuh,,perrrrghhhhh,!!!! soalan pertama dah wat aku senyum lebar,,hahahaha,,,tau tak kenapa?? sebab soalan tu aku dah jawab masa quiz dalam kuliah,,,,so aku intai pulak soalan yang terkhir,,,aduhhhhhhhhh!!! terus otak kena pressure sebab aku tak tau langsung tentang tu,,,hmmmm,,,waktu tu baru nak menyesal,,,,\tapi dah tak guna dah,,,,aku cuma mampu berserah( berserah kalau tak berusaha dulu jangan harap la brader). kat situ aku dah hilang 10 markah,,,,arrrggggghhhhhhhhh!! tension betul laa


No comments:

Post a Comment

terima kasih,,,,,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...